dijous, 7 de juny del 2007

1er PREMI SOLIDARITAT 2007 - Agrupació Antics Alumnes Bell-lloc del Pla (Girona)

POESIA I SOLIDARITAT

"...T’escric avui sota l’ombra amorosa del vell saüquer on agombolats jugàvem en les estones somortes de la nostra infantesa. Hi he vingut per primera vegada amb el ulls plorosos malgrat estar content. Això del plorar quan estic més content és una sensació adquirida, gairebé sense adonar-me’n, després de tenir la gosadia de profanar, ja fa vint anys, el llindar de la quarantena. Aquests anys, viscuts amb velocitat desaforada, m’han estovat els sentiments d’una manera plausible, i avui que el saüquer està espectacularment florit, la pell de la consciència se m’ha tornat molt més prima. Així doncs, l’aiguabarreig de sensacions i records emocionats, ha esberlat el meu llagrimal. I aquesta alegria, que sempre m’has encomanat, i que suara em fa plorar d’emoció, és un homenatge i un record a la teva solidaritat en un dia tan important per a tu. La nostra trobada sota l’arbre, vist des de la perspectiva dels anys, no fou cap casualitat. Jo et necessitava tant, que estic segur que per alguna raó, un destí ignot va entrecreuar les nostres vides amb la particularitat expressa i definida de l’atzar capriciós...."

Lluís Ferrés Planella
1er premi – Categoria 8 ADULTS
PREMI SOLIDARITAT
Agrupació Antics Alumnes Bell-lloc
2007